Ingen standardopskrifter, når det kommer til Facebook annoncering

Når det kommer til marketing, handler det altid om at skille sig ud. Det handler om at finde en vinkel på at sælge, som er sjov eller anderledes. Det er det, der får folk til at huske din reklame. Det gælder også, når du beskæftiger dig med Facebook annoncering. Her handler det også om at finde noget, der skaber blikfang og giver kunderne lyst til at klikke ind på din side. Men det er forskelligt fra virksomhed til virksomhed, hvad deres målgruppe tænder på. Det er derfor vigtigt at have en målrettet og personaliseret Facebook annoncering

Bureauet We are humans kan hjælpe dig med at skabe den helt rigtige Facebook annoncering. Selvom de har mange års erfaring på markedet, tager de den aldrig på rutinen. Hver kunde er ny og skal have sit helt eget unikke koncept. Vi er så vant til reklamer, at vi ikke gider at se på en reklame, der minder om noget, som andre har set før. Det handler hele tiden om at tænke nyt. Men det handler også om, at det skal passe til din virksomhed. Det skal være noget, hvor du føler, at det kommer 100 % fra jer. Det kan derfor være en svær balancegang, særligt hvis man ikke har nogen erfaring med det. 

Når I hyrer We are humans til at hjælpe jer med jeres Facebook annoncering i virksomheden, starter I altid med at tage en samtale med dem om, hvad jeres virksomhed står for, og hvem I gerne vil nå ud til. Ud fra det udarbejder We are humans en strategi for jeres annoncering. Der kan være flere forskellige mål med at annoncere på Facebook, og det er først og fremmest vigtigt, at I får afklaret, hvad det er, I gerne vil have ud af det. 

Det kan være, at I slet og ret gerne vil have flere kunder og dermed tjene flere penge. Det er der rigtig mange, der gerne vil. Det kan også være, at I gerne vil sprede budskabet omkring jeres sag. Det er lidt det samme, udover at folk ikke skal have penge op af lommen, for at jeres budskab når ud. Det kan også være, at I gerne vil have flere til at følge jeres nyhedsbrev. Her skal folk igen ikke bruge penge, men de skal bruge tid på at udfylde skemaet – og de skal tage stilling til, om det er noget, de har lyst til at følge.